Mom36 eşinizin spermlerinin olmayışının belki bir tıkanıklıkla ilgisi vardır? Benim bir arkadaşımda 4 sene gebe kalamadı kadının gitmediği doktor kalmadı meğerse kocasının spermlerin aktarıldığı kanal tıkalıymış. Eşinden spermi topladılar aşılama yaptılar hemen hamile kaldı. Yani sorun sadece sende olmayabilir bu konuda… Kendini üzme her seferinde aynı doktora gitmeyin mutlaka değişik fikirleri olan doktorlara gidip danışın. Arkadaşın dediği gibi erkekmiş-kadınmış doktorları hiç ayırmanıza gerek yok ben ilk bebeğimde düşük yaparken erkek doktora küretaj oldum. Bende inanılmaz utanıyordum ama konu bebek ve sağlık olunca maalesef aakan sular duruyor