Edauysun tugce67-67 evet bnmde kasıgımda genelde solda sizinde öylemi diyorumki yüzü burasımı şimdi falan🤣
tugce67-67 Edauysun canım benimki çok hareketli her yeri dolaşıyor galiba karnımda😂ama o hıçkırıkları genelde kasık bölgemde olduğunda hissettim🙈
Edauysun BusraGS cnm bnmki baş aşagı gelmişte oyuzden dogm pozsyonu almş yani ondan olablr ama kasıgımda attgını hssedyrm bazen göbegmde
melindam BusraGS Evet Hıçkırık Benim Kızımın Bazen 4-5 Dkka Sürüyor Emme Refleksleri Gelişmeye Başladığı İçin Parmaklarını Etmiyorlar Oda Hıçkırık Yapıyor 😂
DamlaNur29 BusraGS bende merak ettim ya benimde sabah oldu üst üste 7 8 defa pıt pıt hissettim acaba hıckırıkmı dedim belkide hıçkırıktı ❤
BusraGS DamlaNur29 ilk başlarda benimde öndeydi 27+4 de günüyle uyumluydu senin ki de döner inşallah hayırlısı olsun 😊
B24A19 Bizde 30+3. Haftamızdayız 😍 ve hergün oluyo çok güzel bi duygu gerçekten Rabbim isteyen herkeze nasip etsin 🤗
Yasemin-ya BusraGS bende 32 haftalığım bunu merak ediyordum sorduğun iyi olmuş öğrendim bende eridimmm 🥰🥰🥰😊😊😊