Hanımlar selamm. Biz normalde Lüleburgaz da yaşıyorduk ailem bizdeydi. Eşim de işten ayrıldı. O arada hem onları bırakalım hemde değişiklik olsun diye iki uc günlüğüne İstanbul’a geldik. Burada iş buldu eşim kendine bizde eşyalarımızı alıp tekrar dönecektik.15 Haziran’da doğumum olacaktı gün almıştık sezaryen olacaktım. Dun tam dönecektik suyum geldi hafif aşırı sancım oldu bütün gün hastanelerde yedik ama doğum yaklaştığı için normal dediler. Alttan muayene olmamak için sezaryen istiyordum ama dün alttan muayene etmeyen kalmadı😄😄 dün Kartal eğitim arastirma ve Zeynep Kamile gittim . Zeynep Kamil sezaryen yapmıyoruz hasta isteğiyle biz genelde normal dedi ama normal istemiyorum. Devlette sezaryen yapan bildiğiniz hastane var mı ya da özeller de fiyatlar ne alemde Anadolu yakası için. Tuzladayiz buralara yakın gittiğiniz önereceğiniz bı yer var mıdır