AybarsMomy SedaAydemir 35+1 de gittim 2600 . 35+3üz şuan haftaya bakalım kaç olucak gidicem ama. Doğum olabilir dikkat et diyor kilo alsın istiyorum ama yediklerine rağmen çok almıyo haftasıyla uyumlu diyor 🤦
SedaAydemir AybarsMomy her gün muz ye canım kaşar peynir denemedim ama oda kilo aldırıyor diyolar da neden doğum olabilir dediki
AybarsMomy SedaAydemir muz yiyorum kaşar peyniri yiyorum ama doktor onun kilosu normal diyor… Başı dönmüş hazırlanmış bebek dedi . Nstye girdim ondada hafif sancı gördü belki bana bişey demedi
emine86 SedaAydemir olmadı çok şükür canım 29. Haftada akciğer geliştirici iğne vuruldum ne kadar süre sonra doğacağını bilmediğimiz için önlem almıştık ama çok şükür doğduktan sonra da bir sıkıntısı olmadi