Sedda Nerdeyse 3 gündür özellikle sabahları sürekli tuvaletteyim artık 9 haftalik hamuleyim sinirim bozuldu. Oturup agliyorum. 3 4 saate gecmiyo bnim gbi sorun yaşayan varmi böyle.
1987gokce Sedda canım bende senin gibiydim gece de dahil olmak üzere ayaklarını hep sıcak tut, mutlaka çorapla yat. Üsütüyor olabilirsin ben denedim geçti yoksa 5 dk da bir tuvaletteydim. Geçmiş olsun.
Adabahar Sedda canımm sistit olduguna eminmisim hepimiz aynıyız çünkü günde 20-30 kez vc gittiğimi bilirim 🙂 acı yanma ağrı varmı tuvalte gittiğinde canın çok yanıyormu
Esrelf Sedda canım hemen sistit olmazsın idrar yollarında enfeksiyon vardır. Tek dozluk ilaç verir o da geçer. Doktoruna idrar tahlili ver. 3 litreden fazla sıvı tüket tekrarlamasını önlersin.
Sedda 1987gokce oyle yapıyorum ama mide bulantılarından yemek şu da çok tüketmiyorum. Senin geçtimi artik
Gokser 1987gokce Gurbet572 merhabalar. Kan uyuşmazlığı olması durumunda bünye bebeği yabancı bir cisim gibi görerek vücuttan atmaya çalışıyor. Ya da bebek anneyi zehirliyor. Normalde ilk bebekte kan uyuşmazlığı iğnesi yapılmadı mecburi değil ancak bir çok doktor hiç bir olasılığı kaçırmamak için iğneyi öneriyorlar. Ben de yeni oldum iğneyi, bebişin gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum ☺️😇
1987gokce Sedda ben 24+3 oldum çok şükür 3 aydan sonra bitti bütün sıkıntılarım. Dün doktora gittim hiçbir belirti yasamama rağmen idrar yollarimda enfeksiyon varmış, antibiyotik kullanıcam. Rabbim şifa versin geçmiş olsun canım.