Aysenursgr benimde 6. Haftamda kahverengi lekem olmuştu çoğusu yerleşme kanaması diyor bazılarında olurmuş. Bizim eşimle kan uyuşmazlığımız vardı ondan da kaynaklanabilir dedi doktor. Kan uyuşmazlığı iğnesi oldum. Sonra progestan verdi pruluton iğnesini de oldum. Çok şükür ondan sonra hiç sorun yaşamadım sakın korkup kendini üzüp stres yapma. İnşallah geçecek daha da olmaz 🤲🏻🤲🏻❤️