Mineberna çok canım çektiğinde içiyorum bende ama bugün içtiysem bir daha 3 4 gün içmiyorum. Sadece nescafede değil çay, kahve, çikolata, kola bunlar kafein içeren şeyler. Kafeini de günlük tüketimi sınırlandırmamız gerekiyor fazlası bebeğe geçmesin diye. Bebeğin kilo gelişimini olumsuz etkileyebiliyormuş. Bebeğinizin kilosu iyiyse arada içebilirsiniz bence 😊