Kızlar öncelikle merhaba.Aranızda adet sonrası hemen hamile kalanlar var mı.Benim adett sonrası şüpheli bir ilişkim oldu evet bebek istıyoruz rabbim nasip ederse. Şüpheli ilişkiden 7gün sonra adet sancısı gibi ondan daha fazla bir sancı geldi,ayakta duramadım o derece kasıklarım ve belim çok ağrıdı.Lavoboya gittim çok hafif pembemsi kahvemsi bir akıntım oldu peçeleye geldi o kadar ve daha gelmedi sırt ağrım oluştu ertesi günde ara ara bunlar devam etti yoğun olmasada ,bunların öncesinde de halsıziklık ,uyku hali var sürekli uykum geliyor ve artık çokta acıkmaya başladım sizce gebe olma ihtimalim nedir???