Kubra25 cumartesi günü öğlen gibi hafiften adet sancım başlamıştı sonra belime burup şiddetlendi akşam tansiyonum yükseldi ve istifra ederek kendimi zor attım acile Doğum sancılarımın başladığını söyledi doktorum ama henüz 33 haftalık olduğumuzdan ilaçlarla sancılarımı zorda olsa kestiler dün taburcu oldum ama doktor 2hafta içinde tekrerlayabileceğini söyledi ihmal etmeyin böyle sancıları çünkü çok sancım olduğu halde benim hissettiğim sadece adet ağrısı gibi birseydi