busraydinli Zeyzey14 ben gebeliğimin başlarında gitmiştim. 15. Haftadan sonra başka hastaneye devam ettim ama sebebi sadece para.. herhangi bir sorun yaşamadım yani çok memnundum
busraydinli Zeyzey14 ben giderken 2019 yılıydı muayene ücreti sgk ile bakılıyordum 300 tl idi. Elif Ganime Aydenizdi doktorum. Normal doğum ücreti de 2019 fiyatı olarak 7500 tl demişlerdi. Siz tekrar arayıp öğrenin bence ☺️