Aaa artık onlardamı vermiyomuş valla iyi araştır benim acil çekilecek dediler diye il önüme gelene gittim 2 sene üzerimden gitmedi ağrısı sağ tıkalı sol açık çıktı solda sabit bi ağrı kaldı onun için bile gitmediğim doktor kalmadı yok bişey dediler hep ama ne hiçmetse aralık ayında düşük yaşadım sonrasında gitti o ağrı. Raporları almak işkenceydi başka doktora göstercem dediğimde görseli almam 1 sene sürdü fln baya uğraştım