Kontrollerini Ankara Zübeyde Hanımda yapıp doğum için başka hastaneye giden var mı acaba? 30. Haftadayım ve Zübeyde hanımda doğum yapmak konusunda endişeliyim. Başka hastaneler doğum için kabul ediyor mu? Bilgisi ve tecrübesi olan paylaşabilir mi? Hepinize sağlıklı günler