hmbe909718 ben 33teyim yaklaşık 1 aydır var kabızlıktan dolayı. Yanma kanama va yok suan normal. Hamilelik döneminde normal diyolar. Rahatsz edici durum varsa genel cerraha gidileblir arkdşmda oldu onda kanama olmuştu gitti krem var ılık suya oturma vermiş iyi geldi dedi ama tabi henüz geçmedi doğumdan snra geçermiş yada kaladabilirmiş