Merhaba arkadaşlar benim polikistlik over sendromum var 6 ayda bir adet görüyordum kadın doğuma göründüm ve bana yazz doğum kontrol hapı verdiler bu ilacida 6 ay kullandım adetim düzene girdi ve bıraktım şimdi 42 gün oldu ama adet olmadim üstelik doğum sancısı gibi sancılarım oluyor neden oluyordur sizce bu arada evli değilim.