38+1 ’iz. Nst’de sancı çıktı ama hissetiğim bir şey yok. Geceleri biraz oluyor. Sancın artarsa gel dedi doktor. Benim gibi çatı muayenesi yapılmayan var mı? Bebekte haftasına göre kilosu önde gidiyor. Normal yapamazsam, bebeğe zarar gelecek die korkuyorum