Esraztrk Çocuğumun cinsiyetıni ögrendim 16 haftalığım gostermıyordu dün de kaç kez ultrasona girdım sabah uç kez öğlene snra 3 kez gırdım 4 üncü girmemde gösterdi artık herkez merak edıyordu o yüzden bukadar cok girdim sizler nasıl öğrendınız....
1987gokce Esraztrk bizde 16. Haftada öğrenmiştik oğluşum olacağını hemen gösterdi prensim 😊 Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin.
Sisi Neymis cimsiyeti. Cok sukur bnmki ugrastirmadi csnim 15 haftaligim dun girdim uyuyodu bacaklarida acikti bizimki kiz 🙂
Biology26 Benim öğrenmem de çok kolay oldu doktorum 13.haftada kıza benziyo dedi 16 da da tam olarak kız dedi 😊
Esraztrk 1987gokce aminn bir avazda hepımız kurtulalım tabibimin izniyle saglıklıca kovusalım bebişlerimize🙂
Naciyee Bizde 13. Haftamızın kontrolüne gittiiğimizde doktorumuz kız gibi ama henüz alışveriş yapmayın Mayıs kontrolünde kesin konuşuruz inşallah dedi 🙏🏻 Hayırlısı bakalım Mayıs kontrolünü iple çekiyorum🙈
Esraztrk Naciyee doktorlar ne dedıyse cıkıyor genelı bnmkını tatmın edemedıler ama kuzenıme erkeğe benzıyor derdiler gel 15 gün snra kesın belli olur dedı erkek çıktı 🙂
Esraztrk Sanırım benim Bebek cok inatçı olucakmıs doktorumuz bu cok inat dedı hiç birşey yaptırmıyor bıze dedı😅🤣😅