kızlar sabah tuvalete kalktım az bişe kahve rengi sümüksü bişey gelmişti ikinci kere girmemde baya yogun bi kahve rengi leke gelmiş sanki adetin son zamanlarında gelen koyu renk gibi bakalım ne zaman geşcek paşa dün kontrolumuz vardı ebe başı baya aşagıya inmiş yerleşmiş 1bucuk cmde açıklık var dedi nstdede sancılarım vardı doktor eli kuşagonda dedi 🙈