28gulzr07 33 haftalık gebeyim karnımın içinde garip bi agrı var kasıklarında ağırlık var bebeğin hareketlerinde değişilik yok ama korkuyorum sizde Doğum belirtisi mi 🤦🏽♀️🙄
28gulzr07 Cydcyd adet sancısı gibi desem değil çok garip bi agrı kasıklarımda da ağırlık var taş gibi karnım
28gulzr07 Cydcyd ben fazla haraket de etmiyorum başı dönmüş aşşagıya geçen doktorum demişti dikkat et diye zorlama kendini dedi dikkat ediyorum ama bilemedim