Dilancan bnmde 6+2 di kese var bebek yok dedı gec döllenme olmstu 8+3 de gördük bebgımızı kalp atısınıda duyduk bıraz sabır cnm ılk zmanlar önce kese olusur sonra bebek olusur mrk etme ordadır gızlenıyordur daha susam tanesı kdr gorunmesı ımkansız 😊 rabbım guzel haberlerı almayı nasıp etsın 🤲🏻