Nehirr88k inşallah gönlünüzce ilerler herşey.😇 Olabildiğince stresten uzak durun. Jel pembe, yeşil, gelebiliyor bazen tedirgin olmayın. Bazen tahriş yapabiliyor temizliğinize bu bağlamda dikkat ederseniz kolay geçer.😊 On dakika yatıp on dakika yürüyordum ben. Akan fazlası oluyor yani. Tortu şeklinde geri gelebiliyor. İnşallah minik tomurcuğunuz karnınızda yeşerir.😇