2 gun önce testim pozitif çıktı 3 haftalik gebe oldugumu öğrendim bugün 629 beta hgc degerim bugun doktor canlı bi gebelikmi diye testi tekrarladi 1326 çıktı doktora kontrol ettiremedim tekrardan sizce durumun nasıl kızlar ve keseyi gormek icin 2 hafta sonraya randevu almalimiyım ne dersiniz 🤔🤔