Nesityyy öncelikle bu saydıklarının hepsi bendede var bende 4 senedir evliyim evliliğimin başından beri istediğim için iyi olduğunu duydudugum ve gitmediğim doktor kalmadı nerden baksan sana ek olarak benim sağ tüpümde tıkalıymış. En son tedavim şubattaydı sonra araya virüs girdi eşimde bende gitmek istemedik hastanelere. Ramazan ayında eşimle konuşup ovulasyon testi denemeye karar verdik en son tedavimden kalan femarayı kullandım adetliyken ve herzaman troit ilacım başka bişey yok macunu bitkisi ki zaten artık onlardanda bıkmıştım çok şükür şuan 5+5 iz sadece ovulasyon denedinmi bilmiyorum ama bi ay denemende kar var bişey kaybetmiyosun demek istiyorum bende 66 kiloyum picoya göre fazla bi kiloymuş 😏 diğer konuya değinmek bile istemiyorum sen neler için gidiyosun bu pisliklier neler yapıyo işte Allahım yaptıklarını karşısına çıkarsın pisliğin