35 haftalık hamileyim(adet vaktine göre),bebeğimin gelişimine göre 36hafta 2günlük,dün eşimle kavga ettik sonra ise tuvalete girdim idrar yaptıktan sonra kanı görünce bağırdım kan dayanmadan geldi eşimi çağırdım acil hastaneye kaçtık ve acil işlemler yapıldı bana..kan kesmezse sezeryana alıcaz seni dediler derhal doğum yapmalısın..Plasentam aşağıdaymış kan gelince onun küçük bir hissesi kanla beraber gelmiş ama sancım falan yoktu bebeğimin kalp atışlarına bakıldı gayet yerindeydi çok şükür ki şimdide yerinde benimde tansiyonuma bakıldı herşey yolunda ve kan akmam dayandı şuan hastanedeyim kan çok az geliyor ama şuan da dayanmış bebeğimin de durumu iyi çok şükür benim de sancım falan da yok tansiyonum yerinde..sizce bu durumu atlata bilirmiyim kızlar?atlata bilirsem erken doğum da yapmıycam bebeğim de daha 36hafta doğurmak istemiyorum doktorlarla eşimle hep beraber bekliyoruz daha bilmiyoruz ne olacagını