Waitingforgodot https://hizliresim.com/Kh1bjw Kızlar merhaba, ilk defa ovulasyon kullanıyorum. Adetime 7 gün kaldı. Son gördüğüm koyu çizgi tekrar yumurtlama mı yoksa gebelik belirtisi olabilir mi? Yardımcı olursanız sevinirim🙂
Happybsrn Waitingforgodot sanki hiç yumurtlma görünmüyor testlerin de silinmiş mi bilmiyorum ama sonraki testlerde çok silik gebelik ile ilgisi yok bnce
mlsmrtgl Waitingforgodot testleri doğru kullanmamış gibisiniz . İdrarı çok damlatmış görünüyorsunuz . Bence teste devam edin . Ben 21. Günde gördüm yumurtlamayı
132025 Waitingforgodot hiç birinde yumurtlama yok canım 12 ile 4 arası yapman lazımdı testi ve yapmadan 2 saat önce sıvı alımını kesmen gerek
Xsxs Canim lh testi zaman zaman dalgalanma gosterebilir ama ben yumurtlama goremedim maalesef yumurtlama olmasi icin t cizgisi c cizgisi ile ayni koyulukta veya daha koyu olmasi lazim
minikcivcivim minikcivcivim bugün yaptığını anladim ama sabah testler yapılmıyor ilk idrar ile değil gün için de yapman lazımdı ama bana gore gozle gorulur bir koyulasma var ( sabah ilk idrar ile mi yaptınız )
Happybsrn minikcivcivim hayır bi önceki güne göre koyu çıkmış ama yumurtlma değil yumurtlma olması için c gibi t de koyu olacak aynı koyulukta yada t c den daha koyu olacak