mervebalandi28 Kizlar yarin sabah insalah genel anesteziyle sezeryan olcam ama bugeceden itibaren hafif bogaz agrisi burun tikanikii meydana geldi uyuyamayacak kadar yani bulastim sanirim salgin varmis 😵ne yapsam bilemedim bir sakincasi varmidir acaba 😖😖
Esrelf mervebalandi28 canım doktoruna söyle mutlaka. Seni uyuturken o enfeksiyon akciğerlerine gidebilir diye Bazen ameliyata öyle almıyorlar. Onun yerine spinalle olursun.
mervebalandi28 [bilinmeyen] ben 38 haftalij oldum yarin 38+1sezeryana alci ak doktor mecbur giricem artik meyve flan yiyeyim bali bir gun de nasil iyilesebilirimki 😖
Minigininannesi mervebalandi28 şeker sorunun yoksa bir bardak kaynamis suya yarım limon sık 2-3 tatlı kaşığı bal koy iç sık sık ben öyle atlattım bi hafta önce oldu da . Geçmiş olsun