banada 31de aynı seyi söylediler hatta 32de doğurtalım yoğun bakımda büyür ama riskli falan dediler.
şükür ki 38i gördük, evet hala kilosu geri ama doktorum her bebek 4 kilo doğmaz dedi.
perinatolojiye de gerek yok sadece sıkı takip diycek zaten dedi, kontrolleri 2 haftada bire indirerek bu güne geldik.
içinizi ferah tutun birşey olmaz insallah