hifabebek evet bugün gittim. Siyah beyazla organlarının hepsini anlatiyor. Renkliyle resmini cekiyor. Yani organlara falan renkliyle bakilmiyor. Cok güzel bilgilendiriyor. Herseyi biz anlamadigimiz halde tek tek anlatti. Ama bizim nazlımız yüzünü hep kapatti gostermek istemedi. Gitmek isterseniz hic dusunmeyin gidin derim. Camlica erdem hastanesinin yaninda hemen.