ryan Normalde Ortadoğu Hastanesine gidiyorum ama şehir hastanesinde perinatologa görünmem gerekti. Hamilelik sürecimin en kötü günüydü. O randevu sistemi, karmaşa, hastayı doktorun odasından fırlatır gibi çıkarmaları, tahlil sonucunu göstermek için bile ayakta hamile hamile 40 dk sıra bekleyip sürekli kapının yüzüne kilitlenmesi.. Allah kimseyi düşürmesin ya