Balannesiiii1 Merhabalar guzel anneler benim ikinci hamileliğim geçen hafta kontrole gittiğim de kiz dedi rabbim olmayana nasip etsin rabbim kimsenin kucağını bos bırakmasın inşallah🥰 Ben ahiretlik kiz ismi düşünüyorum Önerileriniz var mi acaba teyzeleri 😍🤗
derinozkaya Balannesiiii1 hayırlı ugurlu olsun canım benim 🤲🏻 benim kızım olacak ben kendi ismime yakın olsun diye deren istedim kabul etmediler dünya olacak 🥰 eslem buğlem dora ebrar aden arasında kalmıştım sanada secenek olsun💞
Balannesiiii1 derinozkaya Teşekürler 🤩 esim de meryem diye tutturmus ama ben asel Hafsa veya berra . abisinin ismi mirac ona yakin olsun diye miray olsun istiyorum bakalim😄😁
Balannesiiii1 derinozkaya Su isim konusunda sende hassas misin veya tek ben mi takiliyorum istemedigim isim olucak diye baya dert ediniyorum
Didi6 Balannesiiii1 Miray ismini iyi araştır canım http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/miray-isminin-gercek-anlam-ne-erkek.html?m=1
derinozkaya Balannesiiii1 ay bende böyleyim hergün bi isim duyuyorum bide asla karar veremiyorum cocuk büyüsün kendine koysun diyorum artık 😹