nensimm bende yaşadım 9 haftalik bebeğimi aldilar benden o kadar acı bir durumki yaşamayan anlamaz seni çok iyi anlıyorum ama isyan etme vardır bunda da bir hayır rabbim nasip etmezsse olmuyor üzerine 2 düşük daha yasadim şimdi hamileyim ama sevinemiyorum bile kanamam oluyor ara ara korkuyla bekliyorum rabbim nasip etmezse olmuyor malesef elimizden bişey gelmiyor dua etmekten başka sabrını verir rabbim isyan etme yeterki