Burcu3506 4 gün geçti adetim test yaptım negatif normalde düzenliydi şimdi hala pozitif çıkma ihtimalim var mı testte çıkmayıp kanda çıkan oldu mu
Irazca35 Burcu3506 tabiki var canım istersen bekle bir kaç gün daha baktın adet olmuyorsun kan testi verirsin