Ben de 12+6yım ağzımın hiç tadı yok iştahım hiç yok sadece meyve ve kuruyemiş yiyebiliyorum özellikle akşam yemeğini ne yapmak ne yemek istiyorum iki kaşıkta doyuyorum bazen çok halsiz hissediyorum bayılacak gibi oluyorum ne zaman geçer bilmiyorum🤦🏼♀️