hayalim13 anestezi var diye biliyorum canım ben geçen sene çektirmiştim yanlış hatırlamıyorsam 500 ₺ civarında Bi fiyatı ama artmıştır arayıp bilgi alabilirsin birde anestezi gerektirecek bişey yok inan ki yorumlarda yazıldığı gibi ağrılı bir işlem değil