Kızlar malum mide yanmasını yaşamayan yoktur heralde bende 3 aydır var herşeyi denedim şurupta kullanıyorum 5 şişeyi bitirdim ama geçici bişey oda şimdi bir kase yoğurla bir kaşık kekik yiyorum bir öğlen birde yatmadan önce çok şükür geceleri artık rahat uyuyabiliyorum size tavsiyem deneyin sizlerde faydasını görürsünüz inşallah