Kayraaliasaf Arkadaslar ikili teste ne zaman girmek dogrudur. Girenler yardmci olabilir mi yuksekova da var mi acaba
Kayraaliasaf Tugce1803 ben su an 10. Haftadayim 11 bitince mi yoksa 10. Hafta bitince girebiliyor muyum
MucizeM_5 Kayraaliasaf 11 haftalık benimkide ama erken dedi 12 haftayken girecekmişim tekrar randevu verdi
Kayraaliasaf Ecenklv ya ne guzel nedr acaba cinsiyeti rabbim saglikla kucaginiza da almayi nasip etsin