Aynurr16 Zeynepkrt valla ben isimlerin hepsini tek başına çok beğendim 🌸 ama illa ikisinden biri derseniz ela beliz ❤️
Zeynepkrt Didi6 cok güzel isim değil mi 💞 ama ilk kızımın ismi Ece Beril biraz uyumlu olsun ilk isim kısa diye Nil yada Ela geldi aklıma benimde 😍
Didi6 Zeynepkrt Evet Beliz güzel bir isim 🥰 Ece Beril de güzelmiş. Ela Beliz veya Nil Beliz bana pek uyumlu gelmedi ama canım. Eda Beliz hoş olur ama sanki 🌸