Fatihmina60 Merhaba hamışler benım troıd degerım 4. 82 cıktı Troıd hastasıyım ılacım 50 kullanıyprdum 75 yukselttı aıle hekımım ılk gebelıhımde bebek gelısmedı kurtaj oldum. Cok korkuyorum içim bır daha aynı seylerı olur dıye .
Nesrin_sipahi Fatihmina60 korkma cnm bnde tiroit hastasıyım haftanın 6 günü 75 1 günü 100 lük kullanıyorum ilacını mutlaka düzenli al ama ihmal etme