Cilemce mrb 7 ay önce sezaryen oldum gecenin üçüydü apar topar hastaneye gittik nstye bağlandım sancım yoktu ama kanla karışık suyum geliyordu fatmanur hocayı aradılar yarım saat içinde geldi açılmam 3 cm olmuştu ama riskli olduğu için ameliyathaneye alındım. sezaryenden sonra ağrılarım oldu geç toparladım sırt ağrısı ve gaz sıkıntısı miras kaldı bana. bünyeden bünyeye farklılık gösterir elbet. bunların dışında hastane ekibi gayet ilgililerdi yardımcı oldular devamlı gidip geldiler başımda. son bişey ben anestezi iğnesini çok fazla hissettim canım yandı bilmiyorum sırf anestezistten dolayı tercih etmeyebilirim orayı