[silindi] Merhabalar. haftam bitmek üzere ve göbek deliğim de artık iyice belirginleşmiş durumda. Sorum ise şu, sabah uyandığında karın ağrısı ve gün içinde de sanki bebek ittiriyormuş gibi batma hissediyor musunuz? Bunlar normal mi?
kedilervekaranfil [silindi] Ben 31. haftadayım bazen tam göbek deliğimin oradan ayağını uzatıyor, zaten dışa dönen göbek deliğim uzadıkça uzuyor. Bu bazen acıtıyor. Sizin de o kısma baskı yapıyor olabilir
Beyis Benimde karnımda acı ağrı gibi oluyor uyandığımda bikaç gündür sonra geçiyor sanki bebek sıkıştırıyor gibi bende 20+3üm 🤷🏻♀️