yagmurguz Kızlar Adetim 3 gün gecikti kasık agrım da vardı ve bugün sabah ilk idrarla test yaptım çıkmadı sizce kan vermeli miyim yoksa beklemeli miyim adetim düzenliydi hep
yagmurguz Burcu3506 ya o zaman bence ikimizde Pazartesi bir kan verelim çünkü adetim geçmeyip 3. Gün geçince direk hamileyim dedim baktım negatif
yagmurguz Burcu3506 o zaman pazartesi kan verelim bi 🌸bir de eğer test yaparsan yada adet olursan buraya yaz 🦋insallah ikimizde olumlu sonuçlar alırız canım
yagmurguz Burcu3506 bende de adet belirtileri vardı sivilce çıktı kurudu bile agrı da oldu zaman zaman ama adet olmadı
Burcu3506 yagmurguz aynen aynı durumdayız ilk denemeydi bu ay ama umutlandım adet olmayınca pazartesi adet olmazsam gideceğim