Rabia95 kasıkta ağrı vardı cnm uzun süren ağrılar önce bebek büyüyor diye önemsemedim. Sonra idrarda kan çıkınca ürolojiye gönderdi doktor taş cıktı birde sağ böbrekte genişleme, safra kesemde de çamur çıkmıştı hamile oldum olalı böyle hastalıklar oldu inşallah sağlıkla kucağımiza alalım cnm