Aybukeb Ftmtsn benimde 31 de çıktı şuan 32+1 im 1 haftadır hergün çıkıyordu önce magnezyum demedik işe yaramadı 4 tane nidicard içtim yine olmadı 6bya çıkardık bugün çıkmadı şükür siz kaç haftalıksınız şuanda
Ftmtsn Açılmaya baktı açılma yoktu. Önlem olarak bir gece hastanede yatırdı ve takip etti nst ile. bebek için ciğer geliştirici yaptı. Eğer doğum olursa solunum sıkıntısı olmason diye. Ama sorun olmadı şükür evde dinleniyorum şimdi
Gunesaydeniz Haftada nst ye girdim sancı çıkmadı. Salı günü 37. Hafta olacak bakalım sancı çıkacak mı? Ebeye demek ki yalancı sancılarım oluyor dedim nasıl bir sancı dedi anlattım. Onun 8 9 katı dedi. Sinir oldum niye korkutuyorsun. Acı eşiğin önemli tabi diyor sonradan