Fatma_ali_38 Maviii13 şırnağa yazı göndermişler.Bugün itibariyle idari izinler sonlandırılmış emniyet hariç tutulduğu için😔
Mrcktl Fatma_ali_38 aynen bizede gelmiş o yazı emniyet jandarma 112 felan genelgeye dahil değiil diye😔
Sumeyyegrbz Gulyy hangi şehirdesiniz bize yazı gelmedi. Ama şimdi bi yazı geldi. İdari izinli olunan sürede çalışır gözüktüğümüz için doğum sonrasına aktarımı yapılacaktır diye. Tam anlamadım emniyette bi değişik şeyler oluyo 😅
Bus0672 Sumeyyegrbz o yazı ilk genelge ile idar izne ayrıldığımızda 32. Haftasında olanlar emniyet doğum sonrasına aktaramaz demişti mağdur etmişlerdi o mağduriyeti düzelttiler bu süreçte çalışır aldılarsa izinleri iade edilecek. Bizim ile henüz yazı gelmedi bende izindeyim
Sumeyyegrbz Bus0672 şimdi yazı geldi sivastayım ben. 24-32 arası idari izinli sayılacak diye ama ben 32+0 oldum bugün 😒 bi işe yaramadı
Mrveygn Nisa66 çalışıyorum ama personel aradı izin kapsamına giriyormuşuz yazıyı hazırlıyoruz dediler bu arada 28 haftalıgm ben