Iyi sabahlar kizlar
yardiminiz lazim(Pazartesi doktorum cati muayinesi yapti bana ve kan ve ya kahverengi bi weyler gele bilir dedi,sabahsi Gun koyu kahverengi bir weyler geldi doktorum normal dedi ve artik bugun 4 gundur her sabah nisanim geliyor.1gun kahverengi oldu,2 Gun beyaz ve pembe reng,bugunde acik sari gibi bir reng ve ya rengsiz bir weylerdi.Suyum gelmiyor,sancimda yok((kiminse bawina Boyle bir weyler gelmiwmi ?biz artik bu arada 40+2 haftalik olduk