Sultanbolek Yüksek tansiyon sebebiyle 38 haftalıkken doğum yaptım gece. bebek çok şükür iyi ama. Ben kalkamadim canım. Çok yanıyor 2 kerede oturdum yerine ne yapmalıyım ağrı kesici vermyorlr iki tane aldım diue