Ben de 34+3 dun nstye girdim, 20 dakikada iki sanci cikmis. 40-60 arasi. Ben sanci hissetmedim ama su brixton hecks kasilmasi miydi neydi oyle karnim kasilmisti sadece. Doktorum biraz riskim oldugu icin sancin cikmis kanama, su, sanci artisi olursa hemen gel dedi. Iki doz ciger gelistirici yapildi. Bugun iki doz daha yapilacak. Nstden sonra psikolojik midir nedir eve geldim uyudum uyandim dunden beri hala kasiklarimda hafif sancilar oluyo 🤭