Emine-32 Selam kızlar bugün kucağıma kızımı aldım. Rabbim tez zaman da sizleri de kurtarsın inşallah. Genel anestezi oldum. 1 de cıktım henüz gazımı cıkaramadım tavsiyeleriniz nelerdir?