Hilalcann Kizlar merhaba andy wawa house markasından hastane çıkışı aldım alan var mı bana biraz küçük gibi geldi ilk hamileliğim tecrubesizim alan kullanan yazabilir mi
2020-2020 Hilalcann Bende bugün ipeksi diye bir markanın organik kumaş hastane çıkışını aldım bana çok küçük geldi ama hepsi standart boy oluyormuş öyle söylediler. Yıkanınca biraz daha çekerse bu bebekler bunları kaç gün giyecekler 😀
bbhhrr5289 Canim ben bebek magazasinda calisiyorum genelde yenidogan diye satilan giysiler 2.7-4 kilo arasi icin ama pamuklu oldugundan cekme yapiyor,kurutma makinesine atarsaniz da nerdeyse bir beden kucultuyor,siz mumkun oldugunca 0-3 ay kiyafet alin ☺️
Hilalcann bbhhrr5289 etiketinde 0-3 ay yazıyor aslında ama bilemddim diger aldigim 0-3 aylik tulum alt üst takimlarda baya buyuk geliyo gozüme mesela ahahaahhaha
annee27 Hayir farkeden setler var ben lisanli hatane cikislarina bakmistm bnm aldiklarma gore oldukca kucuktu zaten yikynca hafif cekme yapiyolar heralde onu yikasam hic kalmazdi 🙄 oyuzden iyi gozlemlemek gerek 😊🙏 5li takimlar daha buyuk gbi onlarada bak bi cnm.
Hilalcann annee27ya etketinde 0-3 ay yazıyor aslında hastane cikisinin 5li alicaktim ama battaniyede almam lazim takim olsun istedim ayri gayri olmasin diye