Herkese iyi geceler aranıza yeni katıldım 🥰 3 gün pembe lekelenme sonucu test yaptım ve pozitif cıktı daha sonra doktora gittim bugün regl tarihime göre hesaplarsak suan 4 haftalık ama 4 haftalık beta için değer cok düşük geldi bana 13.34 dü betam sizce normalmi 😞 geç döllenmemi olmus su duruma göre 2 haftalık hamile gözüküyorum