Merhaba herkese. Size taze anne olarak yaziyorum. Bu gun sabah 05.30 da suyum geldi ama hic sancim olmadi. Dusumu aldm saclarimi kuruladim. Neyse ardindan biraz oyalanip hastahaneme geçtim. Hastahanede acıklığım 1 cm idi. Sonra 2 torba serum taktilar ve 2 3 saat kendi sancımın gelmesini beklediler. Sancım hiç gelmedi. Ardindan kasılmaları arttiracak bi serum verdiler. (Suni sancı) ilk 2 3 saat iyiydim sonra dozunu arttirdılar cok fena oldum. Epidural taktırdım. Azalttı bir nebze ama yne cok fenaydım. Doktor açıklığıma baktı 3 cm oldu. Ardindan sancıyı yaşamaya devam ettim cok zorlaniyordum. Saat 7 de acıklık 6 cm oldu 20.30 da 10 cm oldu açıklığım ve dogumhaneye götürüldüm. Kasilma geldıkce ıkındım ama ıkınmam yetrsiz geldi karnıma bastırdılar ve kafasının çıktığını hissetdim. Sonra vucudu cikti sonra dikislerimi hallettiler ic dı 3 dikisim varms ebe hanim öyle dedi ardından eş çıktı ve seruvenim btti. Oğlum şuan uyuyr hamd olsun oda bende iyiyiz. Darısı bekleyen tüm annelere olsun. Kızlar depent hem su gelme esnasinda hem sancıda hemde dogum sonrası çok ise yaradi. Dua ettim hepinize Allaha emanet olun. Sorunuz olursa vakit oldukça yanıtlarım
@NaimeYilmaz @adm sabitler misiniz.